Tuesday 11 December 2012

Famous last words






Babi.



binatang yang paling terkenal di muka bumi Malaysia..mungkin juga di negara lain..mungkin


kali ni gua nak cerita pasal babi.


pasal gua tengah menyirap dengan binatang ni.


tapi pasal apa?adakah dia mengganggu gua tidur?adakah dia guna moto gua lepas tu tak isi minyak?


bukan.





dan kenapa binatang ini dipanggil babi?






pasal perangai dia memang macam babi.
kalau dah kata nak melintas,tak pandang kiri kanan..tegak batang leher berlari.
nasib baik gua tak langgar..alamat kalau dah tergolek kat situ,dengan gua sekali join.
tengah malam pulak tu!

babi punya babi..pui!










tadi gua tengok berita,pasal anjing boleh bawak kereta..tepuk dahi terus gua kat situ..hai lah dunia..elak lepas ni gua selisih je dengan anjing kat jpj nak renew lesen.



No comments:

Post a Comment