Saturday 20 April 2013

Ninja turtles





Assalamualaikum semua..ini malam mood gua lembut,jadi tiba tiba rasa nak bagi salam dulu..kalau tak,gua redah terus je..



gua sekarang kat terengganu..maklumlah,tahun ni kan tahun melawat terengganu..masuk ni dah banyak kali gua ke sini..jadi dah bosan..macam takda arah tuju..ibarat berenang sambil tutup mata..maaf kalau tak kelakar



memang tak syok kalau gi berjalan dalam keadaan tak berapa sihat..rasa macam nak capai kepok lekor lepas tu libas kat ketiak member..nak mengaruk tak masal..tapi alhamdulillah sekarang dah sihat sikit..boleh la gua berenang rentas dari KT ke seberang takir..




tadi gua jumpa kenalan lama..hampir 14 tahun tak jumpa...oh kejap gua nak ke tandas..sakit perut la pulak...okay dah..sambung balik..gua jumpa diorang,berbual dan bersembang..gua rasa eksaited pasal rindu..yang dulunya macam keluarga kedua gua masa kecik..banyak perubahan..




dan apabila sampai waktu di mana gua rasa tak keruan..gua malu,segan apabila beberapa soalan yang gua tak terjawab dengan kata kata..tak terluah..ahh geram betul..pasal apa?pasal soalan basic je woii..soalan apa??...............




adakala sesuatu yang datang,kita rasa macam tak perlu..yang kita harap,tak selalunya dapat..itu semua orang tahu..gua saja nak tulis lagi pasal nak kasi nampak yang gua ni pandai bermadah..puihh suka hati gua lah..



tapi sampai bila gua perlu mengelak..sampai bila gua perlu begini apabila benda ni datang lagi..hikmahnya,benda ni buat gua berfikir..dah puas fikir mula rasa nak menulis..padahal sebenarnya gua tak tahu nak buat apa..ingat nak pergi memburu,senapang pulak takda peluru..lupa beli





apabila datang kesukaran,gua cuba jadikan benda tu sebagai satu cabaran..pasal kalau gua dok asyik melayan perasaan,memang sampai ke sudah la gua jadi ayam berak kapur..tapi jauh di sudut hati,gua down sebenarnya.





maaf kalau entri kali ni nampak poyo..gua tahu mesti ada yang menyampah..apa gua peduli..pasal gua pun dalam keadaan nak muhasabah diri ni..pehh lagi poyo..ah pi lantak





"andai dapat,ku undurkan putaran dunia..ingin ku ubah segala kata kata dan tingkah laku ku" gua menyanyi tadi dalam jamban.





Cikna,Cik Jakpo,semoga kita berjumpa lagi.








No comments:

Post a Comment