Tuesday 10 July 2012

Bulan Terang




boleh kata seminggu straight gua dengan member gua gi bantai mancing..tak hirau apa dah..padahal tau time bulan terang ikan kurang..jenis kuat pegangan orang kata



habis semua port gua redah..depan hospital,kuala,jeti,hujung kat batu sana..semua gua hembus..sampai naik berdarah kaki berjalan atas batu tajam


tapi takpa,oleh sebab semangat..dulu gua terai mancing malam kat kuala,port kat atas bot member..dapat jugak la sikit sikit..tapi geram jugak rasa kalau dah asyik sangkut..kepala bana orang orang ni buang sampah merata..


lepas tu gua terai ajak member gua mancing waktu siang pulak..main jauh sikit..awal pagi gua dah keluar..petang balik


time senjah ikan rasa seronok...datang time dah balik,dah sampai rumah..mula rasa nak mengaruk..jenis baru ingat lapo..time makan nasi rasa macam nak suap guna dua dua tangan serentak masuk mulut..jangan usik,elak bertumbuk anak beranak..orang lapo cenggitu jangan bawak bergurau



jadi sekarang ni gua nak berehat pulak..rehat seminggu..jaga mesin...tengok cane cane mesin kita lepas ni...pegi pegi je gua rasa..elak gua tembo pulau depan berenang sendiri je







jangan sampai gua main lagu ACAB tengah mancing..mau bersepah ikan lari..elak tumbuh kaki je tetibe














jenis gitu ak..ak..nampak ikan kurang ak..ak.......nampak sangat orang mersing

2 comments:

  1. kira hebat rr pndai mancing?

    jgn bwk yg bli plak

    ReplyDelete
  2. kalau hebat gua tak post macam ni..kompem kompem gua letak gambar ikan besar besar punya

    ReplyDelete