Wednesday, 18 July 2012

Tandas




tadi gua masuk tandas


gua perasan kat belakang pintu tu penuh dengan conteng entah apa apa


siapa punya kerja ni??


siap mencarut carut lagi tu


apa punya perangai lah


ingat tu tandas awam macam kat luar ke


nama budak mrsm..sekolah pandai


benda macam ni pun tak boleh nak beza baik ke buruk?


gua dulu time sekolah terjal jugak,tapi takdalah sampai terfikir nak buat macam tu









gua kalau dah start,jangan tanya kenapa susah nak berhenti








nampak beza cara budak sekarang menzahirkan kenakalan..semakin bijak dan mudah terdedah dengan kemajuan dunia


akibat pendekatan yang berbeza diorang terima


semakin manja,lebih berani tanpa sebarang rancangan


tapi gua yakin,kebijakan yang diorang ada pasti ada jalan untuk digunakan di jalan yang betul






4 comments:

  1. matang plak nasihat en pokok nih (dlm tulisan biru)

    biasala mereka, bdk2 baru nk up

    test market! guna medium pintu toilet

    ReplyDelete
  2. hiks! wahh jacket abg macho lahh... aummmm :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah3..dah arwah dah jaket tu..koyak

      Delete