Monday 13 August 2012

Belukang kuala






tap!
tap!
tap!



gua menuju ke arah satu bangku yang tak berapa jauh dengan diri gua sendiri..ikutkan hati,memang malas nak gerak ke situ..nak bangku tu datang sendiri kat gua..tapi dari segi sains dan hukum alam,memang mustahil..kadang kadang gua jadi bangang sekejap pasal fikir mende yang tak masuk akal..tahi



sedang leka gua melayan pemandangan yang indah kat stesen bas,sebab banyak gadis muda yang lalu lalang kat situ,ada seorang brader datang duduk kat sebelah gua..



gua tengok dia
dia tengok gua
gua tengok dia balik
dia tengok gua balik



kecik beso kecik beso je gua tenung brader ni..silap tenung bertumbuk gua rasa kejap lagi..dengan gua jangan buat main..kalau dah kena jek dari bawah guna tangan kiri gua,termenung sekejap cari dinding..tapi bila tengok balik,brader ni dengan rambut mohawk,kulit hitam..bibir hitam..kasut kulit..seluar jeans..siap ada parut lagi kat tangan..fuh,gua dalam hati jadi cuak sendiri..gua fikir kalau bukan rempit,mesti kaki gaduh hentak helmet brader ni..kat situ jugak gua kagum.


terus tak jadi gua nak tenung lama..karang tak memasal gua yang dapat sakit..tadi tu eksen je lebih sebenarnya



**


"grengggg"

"aku lihat dia di sana..aku ingin mendekatinya...."




**






tu dia ringtone ainan tasnemm keluar seketul....ha nah!









mamat ni nak buat apa..bukan sihat sangat kepala..kahkahkah!










dont judge a book by its cover..puii! 






2 comments: