Monday 27 August 2012

Majlis tari menari




gua ingat nak buat makan makan ah raya ni..lu semua okay tak dengan idea gua ni?


lu nak bagi siapa makan?


kita buat 2 biji rumah dah la..dengan rumah bibah..budak rumah dia masak


takda hal


**







salam aidilfitri
"terima kasih datang..jemput lah masuk ye"

"baik kita sental sebelum ramai kejap lagi" 



"kau tau budak rumah sebelah kita tu...haaaaa"


"hik hik hik..layan jugak kepala ni da pekena carlsberg"

"pening kepala aku pening..asyik aku je kena buat air"




"heh heh heh..jaga kau kejap lagi..aku nak telan semua malam ni"


wanita Umno

"aku paling macho sebab isap rokok depan gadis...hah!!"

"mana kuih aku tadi???siapa rembat ni??"


"malam ni siapa nak kret dota?aku on je game mana mana"


walaupun majlis ini untuk orang dewasa,tapi budak budak tu masih ada


"kamilah paling cantik kat parit ni"


"dah semangkuk kat tangan,nak orang suapkan lagi..padan la gemok"


hik hik hik!


"kuat betui depa ni makan..hmmm" *kebil-kebil*"


sampai budak cina pun datang..boleh makan pedas ke


"entah apa benda la dia ni cakap..kesian aku tengok takda orang layan..hmm"


"siapa tendang *&@#! aku tadi??baik ngaku cepat!!"

"bila la boipren aku nak datang ni..aku nak balik macam mana lepas ni??"


"ahhhh...siapa pegang bontot aku ni..hmm sedap"

"gi mampos orang nak cakap apa,aku lapo!"


"harap harap aku ada jodoh dengan dia..kembung pipi sikit..hehe"


"cilaka punya betina..habis kredit aku dia sebat!"

pening kepala kita..pening pening

"apehal main tolak kepala ni woii??tak suka laaa.."










penyudahnya habis semua yang kenal gua jemput..susah sangat

1 comment: