Saturday, 31 March 2012

Kek Pisang 2


***


Ahhh...sedap betul tidur..kalau dibiar ni,sampai ke maghrib pun takpa....tapi tak boleh,ada banyak urusan yang perlu aku selesaikan,mahupun urusan di dunia dan untuk akhirat....cewahhh..jenis nak tunjuk baik.....ehh,diam ah

seperti biasa,bila dah bangun dari tidur....duduk-duduk lu,amek angin...takleh nak mandi terus..terkejut badan..tak elok...kesian ke badan kita ni......rilek-rilek dulu,tengok dinding,cek handphone kot-kot ada panggilan dari kawan perempuan ke,nombor tak dikenali mesej ke ajak kenal-kenal........forever alone.tahi


Aku capai tuala kat kerusi...cabut baju semua..terus menuju ke bilik air....sampai je kat dapur,hidung ni macam dapat bau benda sedap....musykil sekejap...cuba berfikir untuk meneka bau apekah itu....macam kenal..tapi baru bangun kan,jenis otak tak berapa nak pikap lagi.....


"bau ape ni mak..?"

"hahahaha...kek pisang..try buat lagi..sakit hati rasa buat tak menjadi semalam.."

"huhh,buat lagi?..jadi ke tak..?"

"jadi..elok je tu nampak dia naik..nak rasa?"





aku tak layan....masuk bilik air....mandi


"yes!!!" menyanyi-nyanyi aku sambil mandi











2 comments:

  1. jenis buat kek tak ngantor member

    ReplyDelete
  2. kah kah kah..kalau dekat aku dah anto la tahi

    ReplyDelete