Thursday 29 March 2012

Lewat



Aku sarung t-shirt,pakai seluar..sembur minyak wangi sikit..
Turun tangga gi bilik bawah,bilik Zaihasni..nak berkumpul dulu sebelum gi kafe..dinner

Zaihasni dengan Basyir dah siap jugak,tapi masih duduk bersembang kat atas katil..

"mana Syazuan??!!" aku sergah..saje buat-buat garang..jenis tak mikir

"emm,jap lagi kot.." jawab basyir cuak



"semekom..."

syazuan masuk bilik..terus duduk kat atas katil jugak..nak ajak bersembang mungkin..tapi member aku yang tadi tu tak layan dia pun....kesian

aku tengok dia pun dah siap jugak,berpakaian kemas..bau bukan main wangi..sebotol minyak rambut agaknye dia tepek kat rambut dia tu..muka tak market pun

semua orang bingkas bangun,nak gerak..melainkan si syazuan ni..entah ape lagi dia buat...aku tengok dia dok lunjur kaki......menggeliat mungkin


"kau buat ape lagi tu??"




........




"korang gerak dulu ah,aku nak balik bilik jap.."

"apesal kau ni??"




"aku ter***** do..tadi aku teran nak kentut"








3 hari berturut-turut kitorang tak tunggu syazuan nak gi makan malam...

No comments:

Post a Comment