Thursday, 10 May 2012

Cair



Zamira pegi pekan..nak gi beli barang dapur kata nya..dah lama tak beli..dah takda apa dah barang nak masak..biasa lah,masih bujang..tak merajin sangat nak gi beli barang barang banyak banyak ni..lain lah kalau dah berumah tangga..

dah siap pakai cantik cantik,bertudung lengkap,terus masuk kereta..biasanya dia gi beli barang rumah kat Tesco je..senang..sekali jalan..

tapi,setiap kali nak gi situ,mesti dia singgah kat satu kedai ni..kedai baju..suka betul dia kat baju tu..nak beli,tapi masih tak mampu.sebab mahal..baju tu dah lama dah dia usha..berbulan-bulan jugak




"haiiiii....setiap kali terpandang je cair..." Zamira mendengus sendiri









dah sampai rumah,Zamira baru perasan dia terlupa nak beli kicap

2 comments:

  1. cherry blossom15 May 2012 at 05:19

    haha sengal

    ReplyDelete
  2. aku main taram je..entah entah betol..kah kah

    ReplyDelete