Wednesday 23 May 2012

Persoalan



Macam biasa,aku masuk kerja lewat..

dah,nak buat macam mana..dah memang aku bangun lambat,masuk kerja pun lambat la..biasanya aku pakai jeans masuk kerja..yang koyak koyak punya..alah,seluar basahan la kata kan..tapi dah tampal laa..aku ni memang jiwa rockers,tapi takdalah pakai seluar koyak sampai nampak kaki..bukan apa,sebab kaki aku banyak bulu..nampak buruk lubang nampak bulu..kalau seluar pendek tu,lainlah cerita kan..

tapi tadi lain sikit..disebabkan semua seluar jeans aku tak kering sebab mak aku baru basuh,aku kehabisan seluar..tak cakap banyak,terus aku sarung seluar pendek je..three quarter..pehh,semat jugek aku rasa..ni kalau pakai baju kaler pink ni,masuk ni..lagi pulak baju tu fit..pehh..aku fikir sendiri..entah sebab apa aku fikir macam tu pun aku taktau..ahhh,lantak lah

sampai je kedai..terus aku gi bungkus bubur..sebab ada pelanggan nak..seorang pakcik tua



"err..kamu ni lelaki ke perempuan?" tetibe pakcik tu sound aku tak memasal

"eh,laki la pakcik..tak nampak ke misai ni??" aku jawab terus tak cakap banyak



"hehe..pakcik ingat perempuan.."






dah apehal pakcik ni??mabuk laut ke ape

No comments:

Post a Comment