Wednesday, 4 April 2012

Kad Merah


Masa tu waktu cuti..ramai yang balik ke rumah dan kampung halaman.tidak ketinggalan juga ada yang gi jalan-jalan,melancong,dan bercuti dengan kawan-kawan mahupun kekasih....phuiii!!

tinggal lah aku,pendi,dan azmad kat rumah..tu rumah sewa diorang,aku menumpang je kejap...


si pendi ni boleh tahan bengap jugak..dia gi beli kad pakau....benda alah ni bukan boleh ada,nanti semua leka main..sampai kurang masa untuk belajar.....mulut maki-maki marahkan si pendi sebab beli kad tu..tapi masa tu tangan tengah kocok....kepala hotak



"aku beli sebab nak buat amek amek gambar je....keh keh keh."

jawab pendi sambil menyengih,jelas kelihatan gigi berlapis nye dengan lubang-lubang bekas jerawat batu kat pipi dia...



sampai ke sudah diorang main kad tu..sampai dah start sem baru....jenis dah main taknak kemas...banyak dah hilang........tak main dah lepas tu




jenis beli benda nak menjahanamkan orang..tapi dia tak main pulak....tahi

2 comments: