Friday 27 April 2012

Saman


Kamarudin nampak penat..aku tengok je dari jauh..malas nak tegur..kang tak memasal aku kena maki..orang tengah penat ni,jangan kacau....lagipun masa tu aku tengah sedap layan lagu..karok sendiri...habis satu lagu..dalam 10 minit lepas tu baru aku tegur

"woi Kamarudin,kau apesal penat semacam aku tengok?"

"aku baru lepas basuh baju la..mana tak penat.."

"kau basuh guna tangan ke mesin?"

"tangan.."

"hilang akal ke ape kau ni??guna mesin la woii..bodoh"

macam tu je aku sound...malas cakap banyak..terdiam Kamaruddin..


Lepas tu Kamarudin keluar bilik..tak lama lepas tu dia masuk bilik semula..bawak baldi sekali..nak sidai baju agaknye..aku malas dah nak sound,elak bertumbuk je nanti..aku bukan apa,kalau bertumbuk,nanti Kamarudin yang sakit lebih...malas


tengah sedap Kamarudin sidai spender dia,ada sorang mamat ni datang..pakaian kemas...

"err,maaf..awak tak boleh sidai spender kat sini.."

"eh,kenapa pulak?"

"sebab tak boleh...emmm,1,2,3,4,5....okay nah ni saman untuk awak..sehelai seringgit"



Kamarudin amek sekeping spender dia yang warna merah tu,terus sarung kat kepala mamat tadi........Kamarudin blah terus keluar bilik






aku sambung layan lagu Faizal Tahir..

No comments:

Post a Comment