Sunday, 17 June 2012

Fantasi dan realiti




"hehehe..tak sabar aku nak tunggu hari esok..last paper woii!!"


"hahaha..tau takpa..habis paper lincah terus balik"


"akhirnya habis jugak kita belajar kat sini ekk..lepas ni tunggu grad je..tak sabar betul rasa"


"nanti dah kerja kita lepak selalu la..baru samok masing masing dah berduit..tapi kau jangan lupa kat aku la"


"mesti laa..kamon laa..takkan lupa punya lah! kita kan kawan baik.."



"sampai bila bila pun kita kawan..."



****



..................................................







cuba kira ada berapa orang semua sekali dalam gambar ni...













hari ni gua penat lain macam..dah la tak cukup tidur sebab tengok bola..awal pagi dah kena bangun ikut mak bapak gua gi kluang lawat adik gua

4 comments:

  1. xperience owg last sem

    dh rasa dah lama dulu mr pokok

    ReplyDelete
  2. 9 + 1 kemeremen = 10
    betol jaki?

    ReplyDelete
  3. lu dah kena sodok dengan ijan

    ReplyDelete