Wednesday 6 June 2012

Susah




Azmira nampak gembira..dari tadi tersengih sengih..mana tak nya..tengah berkepit dengan pakwe dia,Izmat..yelah,pakwe hensem..kerja pun sedap..duit masyuk..pehh,memang untung kalau dapat kahwin dengan laki ni..bukan main seronok diorang duduk sama sama kat situ..main suap suap fries lagi..amboii..punya la gelepor pakwe dia ni,sampai tersumbat fries tu kat dalam lubang hidung Azmira..nasib baik fries..kalau lidi sate,tak ke naya...


"hmm..abang,saya ada sesuatu nak bagitau ni..."

"apa dia..bagitau la.."

"saya tengah susah hati ni.."

"laa..kenapa pulak ni..ada apa apa masalah ke..cuba cerita"

"hmm..saya rasa macam nak pergi kaler rambut la..kasi perang sikit.."

"lah,ikut suka hati awak lah..."

"abang ni..macam tak suka je..."

"eh..yelah..ikut awak lah..takkan saya nak larang pulak.."

"hmm..awak rasa nanti kalau saya dah buat,nampak lagi cantik tak.."

"entah la..cantik kot..kalau awak rasa cantik,cantik la tu.."

"betul?"

"betul la..tapi saya rasa kalau biar macam tu kan lagi elok.."

"tapi bang..saya takda duit la nak buat.."

"kalau macam tu,takyah la buat.."

"eii abang ni,bukan nak sapot ke apa..teruk betul!"

"eh,awak ni dah apehal??"

"yelah,abang tu yang teruk..dah la tak sapot,kedekut pulak tu..dah,malas nak layan abang..balik la abang sorang sorang...huh!"

"hah,lantak awak lah...taknak layan sudah"










Kamarul start kereta terus blah gi main snooker dengan kawan..malam tu jugak diorang break

No comments:

Post a Comment