Friday 29 June 2012

Queen




hari ni gua rasa gembira..tak tahu kenapa..tapi gembira..riang je rasa..

tapi yang penting bukan sebab ada mesej yang tak dijangka daripada gadis ke,bapak ajak gi london ke,dapat duit banyak ke,dapat tawaran berlakon ke..bukan

gua bangun awal pagi..sebelum subuh gua dah lincah ke jamban..mandi air kolah,jangan tanya kenapa gua rasa nak maki je air tu..sejuk betol

jerang air,goreng karipap..bersandar gua kat beranda rumah sambil sarapan..udara pagi memang segar..cuma tadi spoil sikit sebab gua terkentut..pagi pagi jangan buat pasal,sebab deria hidu tengah pikap tinggi

gua cuci pinggan mangkuk,buang sampah,kemas dapur sikit..mood baik..kadang kalau nampak orang tu buat baik,jangan ditegur..kang tak memasal mood dia hilang



"edi,nanti ada masa potong rambut tu di..panjang dah mak tengok"


"ala mak...sayang laa...lawo"


"lawo pe mende nye"


"taknak la mak"



"simpan la simpan...kalau mak dah paranaweii nanti,mu jangan tanya kenapa"


"okay mak nanti kita potong"






walaupun kadang kadang gua menangis bila sedih,gua tetap rockers

















alhamdulillah akhirnya gua dah kembali sihat..pagi pagi dah bersembang dengan mak gua sambil gentel karipap..sebab tu gua gembira sebenarnya








No comments:

Post a Comment