Wednesday 13 June 2012

Pendekar




Semua pasukan sudah tiba di perkarangan gelanggang..pendaftaran semua sudah selesai..tidak ketinggalan pasukan daripada luar negara,iaitu Tanjung Pinang dan Acheh dari Indonesia,satu pasukan dari Vietnam dan juga dari Singapura


kelihatan semua peserta nampak yakin dan bersemangat dalam memperjuangkan bakat masing masing untuk merebut pingat dalam kejohanan Silat peringkat antarabangsa..fuh!


Gua dengan sorang member,telah ditugaskan untuk menjadi LO untuk pasukan Tanjung Pinang..setiap pergerakan dan kebajikan mereka adalah menjadi tanggungjawab gua dengan Roy..mana mana diorang nak pergi,kitorang kena bawak..kecuali tandas..sebab tak kuasa gua nak gi cebok berak orang..buat sendiri


boleh tahan power jugak pasukan T.Pinang ni..orang kata,melawan jugak lah kan..sampai gua sendiri dah jadi ultras diorang..lebih lebih pulak gua dengan roy bersorak..siap bertekak dengan member lain..parok gini wehh..tapi budak budak pompuang indon ni boleh tahan comel jugak..kalau dah malam malam ajak lepak bilik diorang,jangan tanya kenapa gua dengan roy ada kat situ


selain LO,gua ada job sampingan..sebagai salah seorang urusetia bagi pihak penganjur,biasalah..macam macam job dapat..ada benda kecik pun kena buat..setakat tick kaler kat borang untuk juri..punya la malas juri juri ni nak tick sendiri..nak terajang kang,takut kena tibai balik..dengan orang silat jangan buat main,mau berdarah batang leher kalau kena tumbuk



nasib baik dapat duk hotel 5 star..memang best..gua punya jakun sampai tertidur dalam tab mandi..buat air kopi lepas tu berendam dalam tab tu sambil hisap rokok..konon macam orang kaya..jangan tanya ah gua bogel ke tak....sebab memang kompem gua bogel la woii..baru samok...dalam jamban pun ada talipon..tapi satu je gua tak berkenan,dalam jamban takda kepala paip..kepala hotak macam mana gua nak cebok..ha,lu fikir la sendiri gua cebok macam mana


seminggu gua dengan Roy jaga pasukan T.Pinang ni..seronok betul..urusetia lain kena jaga event,kitorang yang LO ni dapat balik hotel sebab nak kena ikut pasukan yang nak balik..ape lagi,terjun swimming pool la...tapi kali ni gua tak bogel la..gile ke apa


time dah habis event,gua bawak la budak budak ni gi jalan jalan...gi zoo..tapi zoo johor...kecewa rasa..gua tengok binatang kat situ pun semua macam takda mood je..nak mampos pun ada..siap ada yang nyorok tu....Subhanallah...tepuk dahi gua


habis event,masing masing balik ke tempat asal..orang sana ada ajak gua dengan roy gi sana pulak..gua pun ape lagi,lincah kata okay...last last sampai ke sekarang gua tak pegi pegi lagi...nanti lah







kalau gua dah ketuk gong ni,lu jangan tanya kenapa badan juri boleh terangkat sendiri sebab terkejut















gua ada terai follow member gua iring team Vietnam...sepatah haram gua tak paham mende

1 comment: